താരകളെത്തേടി.... BATCH 3 2019-20 CMLD KANNUR to support the stars upon the Earth...
Pages
Home
പഠന വൈകല്യ മാനേജ്മെന്റ് -പരിശീലനം
CONTENTS ഉള്ളടക്കം
CONTACT US
C M L D SYLLABUS
ASSESSMENT AND IEP RECORDS
MODEL CMLD OBJECTIVE QNS WITH ANSWERS
TRAINING IN VIVA
SRC QUESTIONS NOV 2020
Professionals with MLD
CREATIVE SPACE
DIPLOMA IN APPLIED COUNSELLING
BATCH VIGNETTES 2019-20
NEWS FOR DAC ക്ഷേമ വാർത്തകൾ
ENG FOR SPECIAL LEARNERS
Games to engage children
TRAINING IN PROPER COMMUNICATION
Learning through blogging
ഭിന്നശേഷിസൗഹൃദ തദ്ദേശഭരണം (ഓൺലൈൻ കോഴ്സ്)
DIPLOMA IN MANAGEMENT OF LD
6.Counselling for SEND Students(DMLD06)
7.Teaching Exceptional Children ( DMLD07 )
8.Assessment Tools and Techniques for SLD(DMLD08)
9.Intervention and Management of Learning Disorder...
10.Practical, Projects and Internships (DMLD10)
COMMENTS
INTERNSHIP REPORT
ANECDOTES OF STARS ON EARTH
3DAY RESIDENTIAL CAMP ON INTERVENTIONS
DMLD ASSIGNMENTS
DMLD MCQ SAMPLE QNS ANS
UDL PLANNER
IEP QNS AND MODEL ANSWERS
RESHMIKA MEET
മലയാളത്തിന്റെ എഴുത്തു രീതി
LESSON PLANS FOR TEACHING MAL LETTERS
VIVA QNS FOR DMLD 2022-23
MISSION FOR MLD
INTERVENTION CLASS DIARIES
SLDC CHERUPUZHA GP പ്രത്യേക പഠന പരിമിതി പിന്തുണാ കേന്ദ്രം
FACULTY IMPROVEMENT PROGRAMME- PASS
LD PRACTICAL CLASSES
FACULTIES IN NADUVIL -QUALIFICATIONS
ANNOUNCEMENT
പ്രത്യേക പഠന പരിമിതി പിന്തുണാ കേന്ദ്രം ഒന്നാം ഘട്ട ക്ലാസുകൾ എടുക്കാൻ എത്തിച്ചേർന്ന എല്ലാ ഫാക്കൽറ്റിമാർക്കും ( രമ ,പദ്മജ ,വൈഷ്ണ , ആശാലത ,ഷീബ , ഡോ. അഞ്ജു,പ്രസീത ,നിത്യ ,ദിവ്യ ദാമോദരൻ, ബിജിമ , ഷിൽന , പവിത്രൻ, ദേവദാസ്,രാജേന്ദ്രൻ ) അഭിവാദ്യങ്ങൾ.
Sunday, February 21, 2021
ഭിന്നശേഷിയുള്ളവർക്ക് കലാപഠനം ഗുണകരം .
ഭിന്നശേഷിയുള്ള
കുട്ടികൾക്ക്
കലാപഠനം പുരോഗതി ഉണ്ടാക്കുമെന്നു പഠനം.
S
ponsor a child
Click here if you can be a volunteer to help a DIFFERENTLY ABLED CHILD
FOR MORE DETAILS :
https://www.differentartcentre.com/
CLICK HERE FOR MORE എങ്ങനെ സ്പെഷൽ സ്കൂൾ ടീച്ചർ ആകാം ?
'' ബുദ്ധിമാന്ദ്യം '' സംഭവിച്ച ആൾ
( മാജിക് പ്ലാനറ്റ് --Augustus Morris)
BLOG CONTENTS
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment